نوشته شده توسط : radin

اسم پسرانه گیلکی / نام فارسی / وولک

 

کشور ایران، کشوری است که شامل قومیت های مختلفی از جمله ترک، لر، عرب، ترکمن و.. است. هر قوم و گویش ایرانی دارای فرهنگ و آداب و رسوم خود می باشد. اما در این میان هر استان نیز دارای فرهنگ و گویش خاص خود می باشد. این فرهنگ در گویش و لحجه و حتی اسامی که برای کودکان خود انتخاب می کنند به راحتی قابل رویت است. استان هایی همانند گیلان با گویش زیبا و دلنشین خود، دارای اسامی مختلف دخترانه و اسم پسرانه گیلکی هستند که در میان کودکان آنها از محبوبیت خاصی برخوردار است. انتخاب یک نام فارسی با ریشه محلی، کاری است که همه پدران و مادران در ایران با آن درگیر هستند. هر پدر و مادری سعی می کند یک نام فارسی از قوم و فرهنگ خود برای کودک نو رسیده یا گاه هنوز نرسیده خود انتخاب کند. امروزه بسیاری از خانواده های ایرانی از چندین قومیت تشکیل شده اند. مطمئنا همگی دیده اند که گاهی کودک می گوید پدر او از قوم آذری و مادر او اهل یکی از استان های شمالی ایران است. همین وصلت ها باعث می شود کودک ارتباط و آشنایی با هر دو قوم پیدا کند. از سوی دیگر، این امر کار انتخاب اسم را نیز برای پدران و مادران بسیار سخت و دشوار خواهد کرد. باید توجه داشت که همگی اسامی ایرانی صرفه نظر از ریشه و یا قومیت آن، برای افراد آن قوم از زیبایی و جذابیت خاص خود بهره مند هستند. به همین دلیل است که در میان اقوام دیگر نیز اسامی آذری و کردی به کرات یافت می شود.

علاوه بر انتخاب اسم، کودکان دارای نیازهای مختلف دیگری نیز می باشند. هر کودک پیش از تولد خود باید دارای اتاق و لوازم مناسبی باشد که در دوره نوزادی تا کودکی به آن نیاز دارد. پدران و مادران با تجربه شاید برای انجام این کار دشواری خاصی نداشته باشند، اما والدینی که بار اول است حس پدر و مادر شدن را تجربه می کنند ممکن است دچار سردرگمی شوند. به همین دلیل است که به سمت گرفتن راهنمایی از سایت های کودک و نوجوان همانند سایت وولک می روند. سایت وولک، سایتی است که علاوه بر مطالب آموزشی، دارای مطالب مفید پزشکی نیز می باشد که برای والدین با تجربه و بی تجربه به یک اندازه آموزنده و مفید واقع می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی آلیس / نقاشی ربات / وولک

 

برای این که کودکان خود را به سمت نقاشی کشیدن ترغیب کنید و تمایل و اشتیاق آن ها را به انجام اینگونه فعالیت ها افزایش دهید بهتر است از طرح هایی که به روحیات و سلایق و علایق آن ها نزدیک باشد، استفاده کنید. به عنوان مثال طرح نقاشی آلیس می تواند طرحی بسیار جذاب و دوست داشتنی برای کودکان شما باشد؛ چرا که طرح نقاشی آلیس الهام گرفته از کارکتر انیمیشن و داستان آلیس در سرزمین عجایب است که برای اکثر کودکان بسیار جذاب است.

همچنین زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی آلیس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می کند در واقع باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی آلیس را در ذهن خود تصویرسازی کند و این تصور به افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی او کمک می کند و یکی از ویژگی های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. بنابراین با آموزش نقاشی آلیس به کودکان خود در وولک، باعث افزایش و تقویت هوش او شوید و کودکان را از دیگر فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. همچنین زمانی که فرزند شما نقاشی آلیس خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیت را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود.

یکی از راه های دور کردن کودکان از دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی، سرگرم کردن کودکان به بازی ها و سرگرمی های مفیدی مانند نقاشی کشیدن است. برای این که فرزند خود را به سمت نقاشی کشیدن ترغیب کنید و تمایل او را به نقاشی کشیدن افزایش دهید، لازم است تا در ابتدا طرحی که به روحیات کودک شما نزدیک تر باشد و با سلایق و علایق او همخوانی داشته باشد انتخاب کنید. با انتخاب یک طرح مناسب مانند طرح نقاشی ربات، می توانید کودکان را به نقاشی کشیدن تشویق کنید.

کودکان امروزی به تکنولوژی علاقمند هستند. بنابراین طرح نقاشی ربات برای آن ها بسیار هیجان انگیز است. همچنین کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی ربات می کندف باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی ربات را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی در او می شود. یکی از ویژگی های بارز کودکان باهوش نیز قدرت خیال پردازی قوی است. به همین دلیل شما با آموزش نقاشی ربات به کودکان خود می توانید هوش و تمرکز او را به چالش بکشید.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی سرباز / نقاشی بولینگ https://www.voolak.com/

 

نقاشی سرباز یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی سرباز تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند. پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی سرباز می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی سرباز یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی سرباز را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است. نقاشی سرباز یکی از طرح های بسیار جذابی است که کودک شما از رسم آن لذت بسیاری خواهد برد.

همچنین فرزند شما هنگام شروع به کشیدن نقاشی بولینگ باید طرح نهایی نقاشی بولینگ را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث تقویت قدرت تخیل در فرزند شما می شود و همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش قدرت قوی خیال پردازی در آن ها است. همچنین کودک در حین کشیدن نقاشی بولینگ با الگو ها، طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی آشنا می شود و زمانی که نقاشی بولینگ خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی اعتماد به نفس در شخصیت خود است. حتی اگر نقاشی بولینگ او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت فرزند شما تقویت می شود. با آموزش نقاشی بولینگ به فرزندان خود، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

برای دیدن نقاشی های بیشتر می توانید با وبسایت کودکانه وولک به نشانی https://www.voolak.com در ارتباط باشید!



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی طوطی / نقاشی سنجاقک / وولک

 

می توانید در حین انجام نقاشی طوطی برای او شعر های کودکانه ی درباره ی پرندگان را پخش کنید و از این طریق اطلاعات عمومی فرزند خود را تنها با کمک کشیدن نقاشی طوطی و شعر های کودکانه ی جذاب بالاتر ببرید. همچنین کشیدن نقاشی طوطی یا طرح های نقاشی کودکانه ی فواید بسیار زیادی برای رشد عاطفی کودکان دارند. کودکان هنگام کشیدن نقاشی طوطی باید رنگ و روش ترسیم را انتخاب کنند و این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری در آن ها می شود.

همچنین کودکان در مسیر اتمام نقاشی طوطی با رنگ ها، الگو ها و طرح های جدید بسیار زیادی آشنا می شوند و زمانی که نقاشی طوطی خود را به اتمام می رسانند و آن را به اطرافیان و بزرگ تر های خود نشان می دهند، این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در کودکی به آن توجه شود. در غیر این صورت کودک در بزرگسالی دچار مشکلات و اختلالات بسیار زیادی خواهد شد. همچنین ممکن است هنگامی که کودک نقاشی طوطی خود را به اطرافیانش نشان می دهد، مورد انتقاد قرار بگیرد. این امر نیز باعث تقویت و افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت آن کودک می شود.

نابراین طرح نقاشی سنجاقک می تواند برای کودک شما جذاب باشد. همچنین کشیدن نقاشی سنجاقک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر رشد جسمی کودک شما دارد. از جمله این فواید می توان به افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد.

زمانی که کودک شما نقاشی سنجاقک خود را به اتمام می رساند و آن را به اطرافیان و بزرگ تر ها یا دوستان خود نشان می دهد. اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما افزایش پیدا می کند و همانطور که می دانید اعتماد به نفس کافی نقش بسیار مهمی در سلامت روانی افراد دارد. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد. شما می توانید با آموزش نقاشی سنجاقک به کودکان خود در سایت کودکانه وولک شخصیت بهتری را در فرزندان خود پرورش دهید و آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی ساده برای کودکان
نقاشی
وولک

 

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. این آموزش ها را به صورت ویدیویی و ساده میتوانید در سایت وولک ببنید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده برای کودکان و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آموزش کاردستی
نقاشی ساده کودکانه
وولک

نقاشی کردن چه با کمک تخیل کودک چه با کمک طرح زیبا برای نقاشی و عکس نقاشی زیبا، به کودک شما در برقراری ارتباط به دنیای بیرون و ارتباط برقرار کردن کمک می کند. تعداد زیادی عکس نقاشی زیبا و عکس نقاشی ساده کودکانه وجود دارد که کودکان شما می توانند با استفاده از آن ها نقاشی کنند و از مزیت های نقاشی کشیدن برخوردار شوند. از جمله مزیت های نقاشی قشنگ عبارت اند از:

تاثیر مثبت بر روی عملکرد جسمی و ذهنی با آموزش نقاشی قشنگ به کودکان
کودک شما وقتی شروع به کشیدن نقاشی می کند در واقع هماهنگی حرکات دست و چشم خود را تقویت می کند. کودک شما هنگامی کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی کودکانه در واقع سعی می کند تا چیزی را که مشاهده می کند با حرکات دست خود هماهنگ کند و این کار به هماهنگی و تقویت عملکرد جسمی و ذهنی کودک شما به طور همزمان کمک می کند.

رشد عقلانی یکی از فواید آموزش کاردستی به کودکان

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

 

ریکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود. از این حیث سایت وولک یک سایت مناسب برای کودکان است.



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

فیلم کاردستی آسان
نقاشی جدید ساده
وولک

 

 

افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی جدید ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . میتوانید از ویدیو های آموزشی وبسایت وولک استفاده کنید، مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند. میتوانید از فیلم کاردستی آسان استفاده کنید..



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی جدید ساده
نقاشی های کودکانه
وولک

تاثیر ساخت کاردستی زیبا در توانمندی های کودک

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی جدید ساده کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

نقاشی کردن چه با کمک تخیل کودک چه با کمک طرح زیبا برای نقاشی و عکس نقاشی زیبا، به کودک شما در برقراری ارتباط به دنیای بیرون و ارتباط برقرار کردن کمک می کند. تعداد زیادی عکس نقاشی زیبا و عکس نقاشی کودکانه وجود دارد که کودکان شما می توانند با استفاده از آن ها نقاشی کنند و از مزیت های نقاشی کشیدن برخوردار شوند. از جمله مزیت های نقاشی قشنگ عبارت اند از:

تاثیر مثبت بر روی عملکرد جسمی و ذهنی با آموزش نقاشی قشنگ به کودکان
کودک شما وقتی شروع به کشیدن نقاشی های کودکانه می کند در واقع هماهنگی حرکات دست و چشم خود را تقویت می کند. کودک شما هنگامی کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی کودکانه در واقع سعی می کند تا چیزی را که مشاهده می کند با حرکات دست خود هماهنگ کند و این کار به هماهنگی و تقویت عملکرد جسمی و ذهنی کودک شما به طور همزمان کمک می کند.

جستجوی سایتی مناسب مانند وولک در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد. 



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی فیلم
طرح نقاشی
https://www.voolak.com/

 

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی فیلم ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

 

دو نمونه از اثرات نقاشی بر کودک:

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن طرح نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند.

برای خواندن موارد بیشتر به آدرس https://www.voolak.com/ مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی زمستان
نقاشی زمین فوتبال
وولک

 

از زمان های گذشته کودکان همواره به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقه داشتند. اگر طرح نقاشی برای آن ها جذاب باشد این تمایل و اشتیاق در آن ها بیشتر نیز می شوند. بنابراین با استفاده از طرح های نقاشی کودکانه ی جذاب، فرزند خود را به کشیدن نقاشی های بیشتر ترغیب کنید. همچنین می توانید با استفاده از آموزش نقاشی زمستان به کودکان خود از سن بسیار کم فصل ها و ویژگی های آن ها را بیاموزید.

به عنوان مثال می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم طرح نقاشی زمستان است، به همراه او به خواندن قصه ها یا شعر های مربوط به فصل زمستان بپردازید و از این راه اطلاعات عمومی کودک خود را افزایش دهید. همچنین کودک شما برای کشیدن نقاشی زمستان نیاز به ترکیب و انتخاب طرح ها و رنگ های مورد نیاز خود است. بنابراین در مسیر کشیدن نقاشی زمستان قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شما تقویت می شود. شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین باید تا حد الامکان کودکان از سن کم به ویژگی های مثبت شخصیت خود اضافه کنند. از دیگر فواید کشیدن نقاشی زمستان یا هر طرح نقاشی دیگری می توان به تقویت اعتماد به نفس اشاره کرد.

نقاشی یکی از سرگرمی های محبوب در بین کودکان است. با این که از گذشته تا به امروز سبک زندگی و در نتیجه نوع بازی های کودکان نیز تغییر کرده است اما با گذشت زمان هنوز هم کودکان علاقه ی زیادی به سرگرمی و هنر قدیمی یعنی نقاشی کشیدن دارند. بنابراین پدر و مادر می توانند از علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن استفاده کنند و ساعاتی آن ها را از بازی های دیجیتال و کنسول های بازی دور کنند. در سایت وولک نمونه های زیادی از نقاشی وجود دارد.

به عنوان مثال پسر بچه ها به بازی فوتبال علاقمند هستند و امروزه یکی از بازی های محبوب در بین پسر بچه ها که با کنسول های بازی انجام می شود بازی فوتبال است. پدر و مادر ها برای این که کودکان را به سرگرمی های سالم تر و مفید تر مانند نقاشی کشیدن ترغیب کنند، در ابتدا باید طرحی جذاب و هیجان انگیز که مطابق سلایق و علایق کودک باشد انتخاب کنید. بنابراین طرح نقاشی زمین فوتبال می تواند طرحی جذاب برای کودکی که به بازی فوتبال علاقه دارد، باشد.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی گربه / نقاشی خروس / وولک

 

کشیدن نقاشی گربه باعث شکوفایی استعداد های کودک شما می شود. همچنین کودک شما در راه کشیدن نقاشی گربه بسیار از ویژگی های مثبت را در شخصیت خود افزایش می دهد. معمولا کودکان از سن بسیار کم رابطه ی خوبی با حیوانات دارند به خصوص اگر در محل زندگی خود حیوان خانگی داشته باشند. بنابراین نقاشی گربه می تواند یکی از طرح های نقاشی کودکانه ی جذاب برای فرزند شما باشد. انتخاب طرح نقاشی ای که تمایل کودک شما را برای کشیدن نقاشی افزایش دهد یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید و طرحی را برای کودک خود انتخاب کنید که بر اساس سلایق و علایق کودک شما باشد. شما با آموزش نقاشی کودکانه گربه به فرزند خود می توانید کودک خود را از فواید روحی و جسمی که نقاشی کشیدن برای بچه ها دارد، بهره مند سازید.در سایت وولک صدها نقاشی ساده و جذاب که به صورت ویدیویی اموزش داده شده اند وجود دارد همچنین این وبسایت تخصصی حوزه کودک صدها قصه صوتی نیز دارد که میتوانید از دیدن شنیدن آنها لذت ببرید.

 

نقاشی خروس نقاشی است که که خیلی بین بچه ها طرفدار دارد. چرا که خروس یکی از حیواناتی است که کودک بسیار به آن بر میخورد و به علت اهلی بودن ان میتواند از نزدیک او را ببنید. به همین علت نقاشی خروس یکی از نقاشی های محبوب کودکان است. در سفر های روستایی کودکان به مرغ و خروس ها بر میخوردند و به همین علت کشیدن نقاشی خروس ممکن است دقت انها را نسبت به اطراف بیشتر کند. قبل از رفتن به سفر های روستایی به آنها بگویید قرار  است نقاشی خروس بکشید و از او بخواهید به مرغ و خروش ها با دقت بیشتری نگاه بعد از آن میتوانید به عنوان کمک از ویدیوهای نقاشی خروس ساده کمک بگیرید. در شخصیت های کارتونی و قصه ها نیز  از کاراکتر خروس بسیار استفاده میشود و بچه ها داستان های زیادی در مورد خروس ها و سحر خیزی انها و مغرور بودن آنها میشنود و نقاشی خروس را در بسیاری از کتاب داستان ها میبینند. هنگام کشیدن نقاشی خروس میتوانید ویژگی های خروس ها را هم برای بچه ها برشمرید.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی پری دریایی
نقاشی خورشید
وولک

 

 

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی خورشید می کند با الگو ها، طرح ها و رنگ های جدیدی آشنا می شود و این امر باعث می شود که هوش و خلاقیت کودک شما به چالش کشیده شود. همچنین کشیدن نقاشی خورشید یا هر طرح ی دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. زیرا کشیدن نقاشی خورشید زمینه ساز بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک است یا بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت کودک را تقویت می کند.

یبه عنوان مثال زمانی که کودک نقاشی خورشید خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک می شود. کودکان همواره به شناخت محیط اطراف خود علاقمند هستند. بنابراین از کشیدن نقاشی خورشید یا هر نقاشی دیگری لذت خواهند برد؛ چراکه نقاشی کشیدن به آن ها در مسیر کشف دنیای اطرافشان کمک می کند. ویدیوی نقاشی خورشید که در این صفحه بارگزاری شده است نقاشی خورشید را با روش بسیار ساده آموزش داده است تا بتوانید از سن بسیار کم مشغول آموزش نقاشی خورشید به کودکان خود شوید. می توانید هنگامی که کودکتان درحال کشیدن نقاشی خورشید از سایت وولک است، برای شعر و قصه های مربوط به خورشید را بخوانید.

پری دریایی می تواند برای فرزند شما بسیار جذاب باشد. برای این که بتوانید کودکان را به نقاشی کشیدن جذب کنید و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن بیش تر کنید، در ابتدا باید طرحی مناسب سلایق و علایق کودک انتخاب کنید که با روحیات او سازگار باشد.

بهتر است از آموزش طرح های آسان نقاشی کودکانه شروع کنید. ویدیوی آموزشی نقاشی پری دریایی که در این صفحه بارگزاری شده است به صورت مرحله ای و با آموزش کامل است که باعث شده است کودکان با سن بسیار کم نیز قادر به کشیدن طرح نقاشی پری دریایی باشند. زمانی که کودک نقاشی پری دریایی خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های افراد یعنی اعتماد به نفس در آن ها می شود. همان طور که میدانید شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین بهتر است از سن بسیار کم کودک خود به میزان اعتماد به نفس در شخصیت او توجه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم پسر ایرانی / اسم دخترانه محبوب / وولک

 

به طور حتم بسیاری از پدران و مادران در دوره کودکی خود تصور دورانی که خود پدر یا مادر می شوند را داشته اند. در این تصورات نیز اسامی مختلفی برای کودکان خود انتخاب کرده اند. کودکان در بازی های دنیای بچگی خود ممکن است یک اسم پسر ایرانی و یا یک اسم دخترانه محبوب که در اون دوران طرفداران خاص خود را داشته است برای کودکان تخیلی خود در بازی انتخاب کنند. اما مسلما در دوره بزرگسالی این اسامی تغییر می کنند. زیرا آنگاه باید نظر همسر خود را نیز بدانند. اما به طول کلی ، پیش از تصمیم گیری برای اسم کودک باید منتظر تعیین جنسیت کودک ماند. زیرا اگر جنسیت کودک مشخص نشود، پدر و مادر مجبور هستند که از میان اسم پسر ایرانی و اسم دخترانه محبوب به طور همزمان فکر کرده و انتخاب کنند. انتخاب اسم پسر ایرانی و یا انتخاب یک اسم دخترانه محبوب برای کودکی که هنوز به دنیا نیامده، یکی از شیرین ترین بخش های والدین شدن است. اما حتی این بخش شیرین نیز دارای سختی ها و چالش های خود می باشد. زیرا اسم کودک چیزی است که کودک باید تا آخر عمر با آن زندگی کند و نحوی نشان دهنده هویت کودک است. به همین دلیل است که انتخاب یک اسم پسر ایرانی یا یک اسم دخترانه محبوب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

سایت وولک ، با چندین سال تجربه فعالیت در عرصه کودک و نوجوان از جمله سایت هایی است که از بسیاری جهات می تواند به خانواده ها و والدین کمک های بسیاری کند. سایت وولک، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات و اختلالات رایج و مزمن کودکان و نوجوانان که برای کمک به والدین در سایت قرار گرفته شده اند، دارای مطالبی مخصوص برای کودکان و نوجوانان در تمامی رده های سنی نیز می باشد. از جمله مطالبی که کودکان می توانند با مطالعه و عمل کردن طبق آنها مهارت های خود را افزایش دهند، آموزش هایی همانند آموزش نقاشی و یا ساخت انواع کار دستی می باشد. علاوه بر تمامی این آموزش های مفید و موثر که همگی به صورت رایگان نیز در اختیار کودکان قرار می گیرد، سایت وولک برای سرگرمی کودکان نیز از بخش هایی همانند قصه شبانه نیز استفاده کرده است. قصه شب کودکان در سایت وولک به صورت تصویری و متنی قرار داده می شود و پدر و مادر می توانند در طول روز برای سرگرم کردن کودک از قسمت تصویری و در شب هنگام برای خواباندن کودک با خواندن متن آن ، از این بخش استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم دختر به روز / اسم پسرونه / voolak.com

 

پیش از انتخاب بهترین تخت خواب، بهترین دکوراسیون اتاق کودک و حتی بهترین دکتر کودکان، تمامی پدران و مادران باید برای کودکی که در راه دارند، یک اسم انتخاب کنند. هزاران هزار اسم زیبا و جذاب ایرانی و اصیل وجود دارند که انتخاب را برای هر پدر و مادری دشوار می کنند. آشنایی با معانی و ریشه اسامی کار سختی است. هنگام انتخاب اسم دختر به روز و یا یک اسم پسرونه ، همه اعضای فامیل و حتی دوستان و آشنایان سعی می کنند اسامی مختلفی که ممکن است شنیده باشند را به پدران و مادرانی که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند، معرفی کنند. آشنایی با ریشه و معانی مختلف اسامی کار دشواری است که مسلما برای همه امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل است که راه های مختلفی برای پیدا کردن اسامی و همچنین معانی و ریشه آن مقابل پدران و مادران قرار دارد.

از جمله قدیمی ترین روش های انتخاب اسم استفاده از کتاب های اسامی و معانی آنها، می باشد. در این کتاب ها، تمامی اسامی را براساس حروف الفبا لیست می کند و پدران و مادران می توانند با خواندن آن علاوه بر آشنایی با اسامی بیشتر، معانی و ریشه های مختلف آن ها را نیز بشناسند. اما استفاده از کتاب های در عین دسترسی آسانی که دارند، دارای یک ایراد و سختی نیز می باشد. این ایراد را می توان زمان بر و حوصله سر بر بودن آن، دانست. برای کسانی که اسم خاصی مد نظر دارند استفاده از کتاب برای یافتن معنی آن کار سختی خواهد بود چون باید بین کلی اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما استفاده از کتاب دارای مزیت آشنایی با اسامی بیشتر، نیز می باشد.

آسان ترین و راحت ترین شیوه برای انتخاب اسم دختر به روز و یا انتخاب یک اسم پسرونه، استفاده از سایت هایی است که در حیطه کودک و نوجوان فعالیت می کنند. از جمله این سایت ها که در زمینه کودک فعالیت می کند سایت وولک است. سایت وولک با آدرس اینترنتی  http://www.voolak.com یک سایت با مطالب متعدد در رابطه با کودک و مسائل مرتبط با آن ها می باشد. والدین می توانند با مراجعه به سایت وولک، به مطالب مختلف پزشکی کودکان و همچنین آموزش های متعدد برای کودکان خود دسترسی پیدا کنند. تمامی این آموزش ها و مطالب به طور رایگان در اختیار والدین و کودکان قرار می گیرند.



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم پسرانه مازنی / اسم پسر / وولک

 

کشور ایران یک کشور چند قومیتی می باشد. در این کشور پهناور هر قومیت دارای آداب و رسوم ، فرهنگ و لهجه شیرین و دلنشین مخصوص به خود می باشند. گویش ها و لحجه های قومیت های ایرانی هر کدام از جذابیت و زیبایی منحصر به فرد خود بهره مند می باشند. یکی از دلنشین ترین و جذاب ترین گویش ها در میان اقوام ایرانی، گویش مازنی است که هموطنان عزیز ساکن استان مازندران به آن صحبت می کنند. لهجه شیرین و گویش محلی مردم مازندران می تواند به گوش هر فرد غریبه ای گوش نواز باشد. با توجه به تنوع بالای قومیتی و سفرهایی که میان این اقوام صورت می گیرد ، بسیاری از خانواده ها نیز به لطف این ارتباطات و مسافرت ها با یکدگیر وصلت می کنند و خانواده هایی چند قومیتی را تشکیل می دهند. به همین دلیل است که در برخی خانواده ها که پدر از قوم کرد و یا مادر اهل مازندران باشد ، ممکن است اسم پسرانه مازنی برای فرزند خود انتخاب کنند. هر پدر و مادری تلاش می کند اصل و نسب خود را از طریق فرزندانشان حفظ و به نسل بعدی انتقال دهند. اسم کودک  نیز بخشی از اصل و نسب و نشانه ای از فرهنگی است که کودک در آن تربیت شده است. اسم و فرهنگ کودک بر روی شخصیت و حتی هویت اصلی کودک تاثیر فراوانی می گذارد. اکثر نام ها و اسامی ایرانی دارای معانی زیبا و جذابی هستند. بنابراین مهم نیست که والدین از کدام قوم و فرهنگ برای کودک خود اسم انتخاب کنند ، زیرا هر نامی انتخاب شود در نهایت یک اسم پسر با ریشه ایرانی انتخاب کرده اند.  

استفاده از جستجوی اینترنتی و مطالب موجود در سایت های ایرانی مخصوص به کودک و نوجوان یکی از راه های آشنایی با ریشه و معانی اسامی ایرانی می باشد. سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند همانند سایت وولک، در کنار انتخاب اسم و آشنایی با معانی آنها از بسیاری جهات دیگر نیز می تواند مطالب مفیدی در اختیار پدران و مادران قرار دهد. مطالبی که اکثر آنها جنبه های آموزشی و یا راهنمایی برای نحوه مدیریت یک مشکل پزشکی می باشند. اکثر آموزش هایی که در سایت وولک قرار می گیرد برای کودکان است تا از طریق انجام آن مهارت های فردی خود را ارتقا دهند. مطالب پزشکی نیز برای کمک به پدران و مادران است تا با مسائل و اختلالات پزشکی ای که ممکن است کودکان در طول روند رشد با آن مواجه  شوند، آشنایی پیدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم دختر محلی / اسم دختر لاکچری / وولک

 

کودکان شادی آور لحظات زندگی پدران و مادران خود هستند. از پیش از به دنیا آمدن کودک تا زمان نزدیک شدن تولد او، پدر، مادر و دیگر اعضای خانواده همگی در تکاپوی محیا کردن نیازهای اصلی کودک هستند. همگی به فکر فراهم کردن لوازم آرامش و آسایش عضو جدید خانواده هستند. هر کسی می تواند مسئولیت انجام یک کاری را بر عهده بگیرد. ممکن است پدر مسئولیت انتخاب مکان تولد و همچنین دکتر کودک را بر عهده بگیرد و چیدمان اتاق کودک و تهیه لوازم اتاق خواب او به مادر واگذار شود. در این میان، ما بین تمامی این کارها پدران و مادران باید برای یک امر مهم دیگر نیز تصمیم بزرگی بگیرند. این امر بزرگ، انتخاب نام کودک است. در قدیم استفاده از اسامی مذهبی و یا اسامی محلی امری عادی بود که انتخاب اسم را نیز بسیار راحت تر می کرد. در قدیم برای انتخاب یک اسم دختر محلی، پدر و مادر نگرانی چندانی نداشتند. اما امروزه با مدرن تر شدن جوامع، استفاده از اسامی محلی بسیار کمتر از گذشته شده است. اکثر پدران و مادران امروزی به انتخاب اسم دختر لاکچری بیش از اسم دختر محلی تمایل نشان می دهند. اما خب باید توجه داشت که هر اسم امروزی نیز دارای معنی زیبایی نیست، اما نباید اسامی زیبای جدید را نیز نادیده گرفت. در هر حال،پدران و مادران گزینه های انتخابی بی شماری پیش روی خود خواهند داشت. شاید به دلیل گستردگی اسامی محلی و همچنین اسامی امروزی، پدر و مادر برای انتخاب دچار سردرگمی شوند. بی دلیل نیست که می گویند انتخاب اسم کودک، یکی از سخت ترین وظایف پدران و مادران است!

از جمله سایت هایی که می تواند در به شکل های مختلف و از بسیاری جهات برای والدین کمک کننده باشد، سایت وولک است. سایت وولک یکی از بهترین و محبوب ترین سایت های ایرانی در زمینه کودک و نوجوان است که امروزه در حال فعالیت می باشد. نحوه فعالیت سایت وولک به گونه ای است که مخاطبین آن به طور همزمان والدین و کودکان می توانند باشند. مطالب پزشکی مفید و آموزنده ای که از بسیاری جهات پدران و مادران را راهنمایی می کنند، و همچنین مطالب آموزش همانند آموزش کاردستی های مختلف، نقاشی های متنوع برای کودکان می توانند جنبه های سرگرمی و مثمر ثمری داشته باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم دخترانه خاص / اسم دختر محبوب / وولک

 

خبر بارداری و اضافه شدن فردی جدید به خانواده، برای همه خبری خوش و شادی آور است. کودکان نیازها و مایحتاج های خاص خود را دارند که برخی از آنها باید پیش از به دنیا آمدن آنها محیا شوند. دکوراسیون اتاق کودک، انتخاب یک دکتر کودک مطمئن برای رسیدگی به نیازهای پزشکی کودک در طی مراحل رشد  و... از جمله لزوماتی هستند که کودکان پیش از به دنیا آمدن کودک باید به طور کامل آماده شوند. اما در کنار تمامی این مسائل، هویت کودک و نحوه خطاب کردن او نیز یک دغدغه فکری هر پدر و مادری است. انتخاب اسم، کاری چالش بر انگیز است که حتی ممکن است تا بعد به دنیا آمدن کودک نیز همچنان به نتیجه دلخواه نرسیده باشد! اما در اکثر مواقع پدران و مادران حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک اقدام به انتخاب اسامی مختلف برای دختر و پسر می کنند. بدین ترتیب زمانی که جنسیت کودک مشخص شد، اسم او نیز آماده خواهد بود.

امروزه همه به دنبال اسامی خاص و پر طرفدار هستند. اسم دخترانه خاص و اسم دختر محبوب از کلماتی هستند که از میزان جستجوی بالایی در اینترنت برخوردار می باشند. شاید به همین دلیل است که اسامی مشابه، بسیار بیش از گذشته به گوش می خورد. بسیاری از اسامی خاص نیز همانند سابق خاص و تک به شمار نمی روند. برای آشنایی با اسامی خاص و منحصر به فرد، بسیاری از پدران و مادران به سمت استفاده از اسامی دیگر قومیت ها و حتی استفاده از اسامی خارجی می روند. اما بسیاری از معانی آن را به طور دقیق نمی دانند. استفاده از جستجوی آنلاین و یافتن معنی و ریشه اسم، ساده ترین و راحت ترین راه ممکن است که پدران و مادران می توانند از آن استفاده کنند.

با توجه به اینکه کودکان به توجه ویژه نیاز دارند، سایت های متعددی در این زمینه مشغول به کار شده اند. از جمله یکی از قدیمی ترین سایت های کودک در کشور می توان به سایت وولک اشاره کرد. سایت وولک با چندین سال تجربه در زمینه تولید محتواهای کودکان و نوجوانان و مطالب پزشکی، آموزشی و مفید برای والدین و کودکان یکی از پر سابقه ترین و مطمئن ترین سایت ها در زمینه کودک و نوجوان می باشد که می توان در زمینه های مختلف از مطالب آن، استفاده کرد.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم پسرانه فارسی / اسم پسر محلی/ voolak.com

 

انتخاب اسم برای کودک تازه به دنیا آمده و یا هنوز متولد نشده، یکی از لذت بخش ترین قسمت های تبدیل به پدر و مادر شدن است. این کار لذت بخش می تواند در عین اینکه یک جستجوی دلنشین و مفرح باشد، کاری دشوار و چالش بر انگیز نیز باشد. به دلیل تنوع قومیتی که در کشور ایران وجود دارد، دنیای اسامی کودکان دختر و پسر نیز بسیار گسترده است. اسامی ایرانی همگی دارای معانی زیبا و آوایی دلنشین هستند که انتخاب را برای پدران و مادران دشوار تر می کنند. انتخاب یک اسم پسرانه فارسی از بین اسامی قوم کرد، ترک و یا حتی شمالی برای پدران و مادرانی که معنی آن را نمی دانند دشوار است.  برای انتخاب یک اسم پسر محلی دانستن معنای آن کار سختی خواهد بود. به همین دلیل پدران و مادران از روش های مختلف سعی می کنند تا با معانی آنها آشنا شوند.

برای یافتن اسم پسرانه فارسی و یا آشنایی با دیگر نام ها و اسم پسر محلی از قومیت های مختلف ایران، بسیاری از پدران و مادران رو به استفاده از سایت های اینترنتی می آورند. بسیاری از سایت های ایرانی وجود دارند که اسامی قومیت های مختلف را براساس حروف الفبا و همراه با معنی در اختیار کاربران خود قرار می دهند. پدران و مادران کافی است اسم مورد نظر خود را جستجو کنند تا با معنی او آشنا شوند. اگر هم اسم خاصی را مد نظر ندارند و تنها قصد انتخاب یک اسم پسر محلی را دارند، با جستجوی اسم پسرانه فارسی با قومیت مورد نظر خود، می توانند لیست اسامی پسرانه آن قومیت را بدست آورند.

از جمله سایت هایی که می تواند در به شکل های مختلف و از بسیاری جهات برای والدین کمک کننده باشد، سایت وولک است. سایت وولک با آدرس اینترنتی  http://voolak.com یکی از سایت های ایرانی است که در زمینه کودک و نوجوان در حال فعالیت است. سایت وولک را می توان سایتی دانست که مخاطبین خود را به طور همزمان والدین و کودکان قرار داده است. با قرار دادن مطالب پزشکی و مفید در اختیار والدین و همچنین آموزش های متنوع نقاشی، انواع صنایع دستی و حتی قصه شب برای کودکان، زمینه های سرگرمی و آموزشی متناسب برای تمامی اعضا خانواده را فراهم کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی ساده برای کودکان
نقاشی
وولک

 

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. این آموزش ها را به صورت ویدیویی و ساده میتوانید در سایت وولک ببنید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده برای کودکان و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

فیلم آموزش کاردستی
نقاشی های زیبا
https://www.voolak.com/

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم آموزش کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

نقش والدین در درست کردن کاردستی

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود .

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی های زیبا،  جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

برای خواندن بیشتر در خصوص فواید نقاشی به آدرس https://www.voolak.com/  سری بزنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی گیلاس / نقاشی جشن تکلیف / وولک

 

همچنین کودکان در مسیر ترسیم نقاشی گیلاس یا هر نقاشی کودکانه دیگری با بسیاری از الگو ها، طرح ها و رنگ ها آشنا می شوند و این امر برای آن ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود. چرا که کودکان از بدو تولد همواره به طور غریزی علاقه به یادگیری و افزایش اطلاعات خود در زمینه ی محیط اطراف خود دارند. بنابراین ترسیم نقاشی های متنوع کودکانه مانند نقاشی گیلاس می تواند به کودکان در مسیر شناخت بهتر کمک کند. ویدیو و فیلم نقاشی گیلاس که در این صفحه بارگزاری شده است. مرد و کودکی را نشان می دهد که همراه یکدیگر به ترسیم نقاشی گیلاس می پردازند. بهتر است بدانید که همراهی شما در انجام فعالیت ها و کشیدن نقاشی گیلاس می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد. چرا که کودکان به انجام فعالیت ها و سرگرمی های گروهی بسیار بیشتر از انجام سرگرمی ها و بازی های انفرادی علاقمند هستند. بنابراین شما می توانید با آموزش نقاشی گیلاس به کودکان خود به آن ها در مسیر رشد بهتر شخصیتی و جسمی کمک کنید و با همراهی آن ها در انجام این فعالیت، باعث شادی و لذت کودک خود شوید.

زمانی که کودک شما مشغول کشیدن نقاشی جشن تکلیف یا هر نقاشی دیگری می شود در حال در حال ورزش دادن و تقویت کردن عضلات دست خود است. بنابراین از این طریق به رشد بهتر جسمی او کمک می شود. همچنین کشیدن نقاشی جشن تکلیف یا نقاشی های دیگر باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان می شود یا بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت را در آن ها به وجود می آورد. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی جشن تکلیف خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی او یعنی اعتماد به نفس می شود و همانطور که می دانید داشتن اعتماد به نفس کافی یکی از مهم ترین شرط ها برای داشتن روانی سالم است. برای دیدن نقاشی های بیشتر می توانید به وبسایت کودکانه وولک مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم دخترانه  / اسم پسر به روز / voolak.com

 

هر پدر و مادری دوست دارند بهترین ها را برای کودک خود انتخاب کنند. این بهترین های می تواند شامل بهترین اسباب بازی، بهترین تخت خواب، بهترین دکوراسیون اتاق، بهترین مهد کودک و ... شوند. اما پیش از تمامی این مسائل، پدران و مادران باید برای کودک خود اسم انتخاب کنند. انتخاب اسم برای کودک هنوز به دنیا نیامده، می تواند در عین اینکه فعالیتی سرگرم کننده و جالب باشد، از بسیاری جهات سخت و دشوار نیز شود. گستردگی دنیای اسامی، اختلاف سلیقه ها و بسیاری مسائل جانبی دیگر ممکن است پدران و مادران برای انتخاب یک اسم پسرانه یا اسم دخترانه برای کودک خود به تفاهم نرسند. به همین دلیل است که برای راحتی کار خود، به سمت روش های کمکی می روند.

این روش های کمکی که به آن اشاره کردیم، می تواند شامل روش های مختلفی شوند. یک روش که سنتی ترین روش ممکن نیز می باشد، مشورت و هم فکری گرفتن از اطرافیان و دوستان می باشد. مسلما بسیاری از اقوام و آشنایان نیز همانند پدر و مادر ذوق و شوق اضافه شدن عضوی جدید به خانواده را دارند. آنها نیز با اظهار نظرات خود در رابطه با جدیدترین اسامی دختر و یا بهترین اسم پسر به روز که به گوششان رسیده است، سعی می کنند تا به پدران و مادرانی که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند، هم فکری لازم را بدهند.

یک راه دیگر را می توان استفاده از کتاب های اسم و یا الهام گرفتن از شخصیت های داستان های مورد علاقه پدر و مادر دانست. کتاب های اسم با داشتن معانی و همچنین ریشه اسامی کار پدر و مادر را بسیار راحت خواهند کرد. گذاشتن اسم کاراکتر مورد علاقه پدر و مادر که در فیلم یا کتاب آن را دیده اند نیز یک روش دیگر برای انتخاب اسم کودکان است.

اما سریع ترین روش که راحت ترین نیز می باشد، استفاده از سایت های کودک و نوجوان است. در اکثر سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند، مطالب آموزنده و مفیدی قرار دارند که می توانند به والدین کمک های فراوانی کنند. علاوه بر این گونه مطالب، دسترسی به اسامی و همچنین آشنایی با معانی مختلف آنها نیز بسیار راحت تر از گذشته شده است. یکی از این سایت ها که می توان از مطالب آن استفاده کرد، سایت وولک با آدرس اینترنتی https://www.voolak.com/  است.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 اسم دخترانه ایرانی / اسم پسرانه باکلاس / voolak.com

 

در دوره کودکی بسیاری از کودکان تصور می کنند زمانی که قرار است خودشان پدر یا مادر شوند چه اسامی ای برای کودکان خود انتخاب می کنند. با آن ذهن کودکان اغلب ممکن است یک اسم پسرانه باکلاس و یا یک اسم دخترانه ایرانی را برای کودک تخیلی خود انتخاب کنند. اما در بزرگسالی در اکثر حالات بارداری، حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک پدران و مادران شروع به انتخاب اسامی مختلفی برای کودک می کنند. به دلیل مشخص نبودن جنسیت کودک، پدر و مادر مجبور هستند که برای انتخاب اسم دختر و اسم پسرانه باکلاس به طور همزمان فکر کنند. انتخاب اسم دخترانه ایرانی و یا انتخاب یک اسم پسرانه باکلاس برای کودک هنوز به دنیا نیامده، یکی از جذاب ترین قسمت پدر یا مادر شدن است. اما در عین حال از هر انتخاب دیگری، چالش برانگیزترین کارهایی است که هر پدر و مادر باید انجام دهند. زیرا اسم کودک چیزی است که کودک باید تا آخر عمر با آن زندگی کند و نحوی نشان دهنده هویت کودک است. به همین دلیل است که انتخاب یک اسم دخترانه ایرانی یا یک اسم پسرانه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

سایت وولک با آدرس اینترنتی http://www.voolak.com  با فعالیت و تجربه چند ساله در زمینه کودک و نوجوان از جمله سایت هایی است که از بسیاری جهات می تواند به خانواده ها و والدین کمک های بسیاری کند. سایت وولک، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات و اختلالات رایج و مزمن کودکان و نوجوانان که برای کمک به والدین در سایت قرار گرفته شده اند، دارای مطالبی مختص کودکان در تمامی رده های سنی نیز می باشد. از جمله مطالبی که کودکان می توانند با مطالعه آنها بر مهارت های خود بیافزایند، آموزش هایی همانند آموزش نقاشی و یا انواع صنایع دستی می باشد. در کنار تمامی این آموزش های مفیدی که به صورت رایگان در اختیار کودکان قرار می گیرد، سایت وولک برای سرگرمی کودکان نیز از بخش هایی همانند قصه شب نیز استفاده کرده است. قصه شب کودکان در سایت وولک به صورت تصویری و متنی قرار داده می شود که پدران و مادران می توانند با توجه به شرایط از هر کدام که مایل هستند استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسم دخترانه / اسم پسرانه / وولک

 

سایت وولک با آدرس اینترنتی voolak.com، سایتی است که در طی سال های اخیر به طور تخصصی در زمینه کودک و نوجوان در حال فعالیت بوده است. پدران و مادران می توانند تمامی نیازها و آموزش هایی که لازم است بدانند همانند آشنایی با مشکلات و مسائل مختلف دوره کودکی، پیدا کردن بهترین پزشکان کودک در هر شهر و ویژگی های آن ها و حتی خصوصیات مهم یک مهد کودک، از طریق مراجعه به سایت وولک پیدا می کنند. در کنار تمامی این گونه مطالب، سایت وولک مطالب مفید و مستند پزشکی مختلفی در رابطه با مسائل و بیماری های رایج و همچنین ناشناخته دوره کودکی و نوجوانی در اختیار پدران و مادرانی قرار می دهد که با چنین مشکلاتی درگیر هستند. علاوه بر موضوعات متنوعی که در اکثر اوقات والدین را مخاطب خود قرار داده اند، سایت وولک بخش هایی مخصوص به کودکان نیز دارد. در بخش های کودکان، بخش های تفریجی و آموزشی بسیار زیادی به چشم می خورد. آموزش نقاشی ها حیوانات و اشکال مختلف، ساخت صنایع دستی و کار دستی های مختلف و حتی قصه های شب به صورت متنی و تصویری برای سرگرمی و تفریح کودکان در سایت وولک قرار دارد که پدران و مادران می توانند از آن ها برای آموزش به کودکان خود استفاده کنند.

علاوه بر تمامی مطالب آموزشی و راهنمایی هایی که در سایت وولک قرار دارد، بخش هایی به صورت خدماتی و کمک رسانی به پدران و مادران نیز وجود دارد. یکی از دشواری هایی که پدران و مادران با آن مواجه هستند انتخاب اسم برای کودک هنوز متولد نشده خود، می باشد. دغدغه فکری انتخاب یک اسم پسرانه و یا اسم دخترانه برای کودکی که هنوز به دنیا نیامده است، ذهن بسیاری از پدران و مادران را در تمام طول بارداری به خود مشغول نگه می دارد. در برخی موارد پدر و مادر حتی پس از به دنیا آمدن کودک خود همچنان برای انتخاب یک اسم برای کودک خود به نتیجه دلخواه نرسیده اند. اسامی ایرانی ریشه های مختلفی دارند. گاهی اسامی ریشه ترکی، گاهی کرد و گاهی ممکن است یک اسم پسرانه ساده از میان هزاران اسم، توجه پدر و مادر را به خود جلب کند. سایت وولک می تواند با در اختیار قرار دادن یک لیست از اسامی مختلف کودکان با معنی و ریشه های آنها، به پدران و مادران کمک کند تا هر چه سریع تر برای انتخاب اسم کودک خود، تصمیم نهایی را بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کلیپ شعر کودکانه / voolak

 

کودک شما می تواند صدایی غیر از صدای شما را نیز به طور کامل تشخیص دهد بنابراین می توانید برای کودک خود شعر کودکانه فارسی پخش کنید و از واکنش های کودک خود به شعر کودکانه کوتاه لذت ببرید. کودک شما در این دوره حتی اگر با صدای کم هم برای او پخش کنید سعی می کند تا آوا های با صدا های کم را نیز بشنود. دوازده ماهگی: در این سن، کودک شما تمامی صدا ها را تشخیص می دهد و حتی می تواند شعر کوتاه کودکانه و متن شعر کودکانه موردعلاقه خود را نیز تشخیص دهد. پخش کردن کلیپ شعر کودکانه یا آهنگ کودکانه برای کودک در این سن می تواند در تقویت قوای شنوایی و بینایی او تاثیر گذار باشد.

شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و دیدن کلیپ شعر کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید.

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود و شما عزیزان می توانید تمامی ویژگی های یک سایت ویژه را در وبسایت وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com برای کودکان خود بیابید.

 



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شعر کودکانه کوتاه
وولک

 

 

گوش کردن به آهنگ نه تنها برای کودکان خردسال از نظر تربیتی، تقویت هوش و شادی آفرینی مهم است بلکه برای نوزادان نیز اهمیت داد سایت وولک در یک مقاله به آن پرداخته است و میتوانید بخشی از آنرا را اینجا بخوانید. یکی از راه های ارتباط با فرزند در دوران جنینی گوش دادن به شعر کودکانه کوتاه است . اما باید بدانید صدای زیاد موجب ترسیدن کودک شما می گردد و شاید خطراتی را به همراه داشته باشد شما می توانید با دانلود آهنگ کودکانه بی کلام و آرام با ا ارتباط بر قرار کنید و یا اگر می خواهید کلیپ آهنگ کودکانه ببینید یا گوش دهید صدای آن را کم کنید تا آزاری به کودکتان نرسد . گوش دادن به ترانه کودکانه فارسی باعث می شود در دوران کودکی کلمات را به راحتی متوجه شوند . در دوران نوزادی نیز به دانلود ترانه کودکانه بپردازید تا هم او را با کلمات آشنا کنید هم موجب آرامش او شوید و هم بتوانید با شعر کودکانه صوتی با او ارتباط برقرار کنید.
تاثیر شعر و آهنگ کودکانه بر روی فرزند شما در سنین مختلف متفاوت است. کودک شما حتی زمانی که در رحم مادر بود نیز قادر به شنیدن صدای شما بود. خواندن آهنگ کودکانه قشنگ با صدای بلند برای نوزاد تازه متولد شده نیز تاثیراتی دارد. شما از زمان تولد فرزند خود می توانید شروع به خواندن ترانه کودکانه زیبا برای او کنید؛ چرا که شنیدن صدای مادر به فرزند شما آرامش را منتقل می کند و بی شک شنیدن صدای مادر در حالی که متن شعر کودکانه را می خواند برای کودک شما بسیار لذت بخش است.
از حدود سه ماهگی: قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شعر های کودکانه فارسی / وولک

 

آهنگ کودکانه به راحتی در ذهن کودک حک می شود و با همین شعر های کودکانه فارسی و ساده می توانید برای کودکان تدریس کنید تا به راحتی کلمات را به ذهن بسپارند . نگه داشتن کلمات همراه با آهنگ کودکانه صوتی در ذهن برای کودکان به مراتب راحت تر از یادگیری ساده آن است . شنیدن شعر کودکانه کوتاه و همچنین تماشای فیلم آهنگ کودکانه تصویری که به صورت ویدیو است، به کودک شما کمک می کند تا صدا و آوا های کلمات جدید و همچنین شکل کلمات جدید بیشتر آشنا شوند. بنابراین شنیدن شعر کودکانه زیبا توسط کودک دایره لغات فرزند شما را بزرگ تر می کند.

شما با خواندن ترانه کودکانه شاد برای فرزندانتان به او آرامش می دهید و خواندن ترانه های کودکانه باعث صمیمیت بیشتر بین فرزندان و والدین می شود .یادگیری با آهنگ کودکانه شاد اعتماد به نفس او را بالا می برد؛ زیرا سرعت یادگیری بالا می رود و بازدهی بیشتر می شود به همین دلیل است که اعتماد به نفس کودک از طریق گوش دادن به آهنگ کودکانه زیبا بیشتر می شود .

هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود.

کودکان عاشق شخصیت های متحرک ، به خصوص شخصیت های شاد و دوست داشتنی هستند  این روش ممکن است برگرفته از شخصیت های تازه ایجاد شده و یا ممکن است از برنامه های تلویزیونی ، فیلم ها یا بازی هایی که با آنها آشنا هستند نیز باشد.

وقتی برای فرزند خود یک قصه تعریف می کنید کودک می تواند تخیل کند می تواند رویاپردازی کند و خود را جای قهرمان قصه ها قرار دهد و ذهن و فکر خود را برای ارتباط برقرار کردن با قصه فعال نماید. وولک جاییه برای وول زدن بچه ها، جاییه که پدر و مادرها میتونن به راحتی و با خیال راحت بچه هاشون رو رها کنن تا اونها اونجا قصه کودکانه گوش کنن، بازی کنن، سرگرم بشن و آموزش ببینن!



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شعر کودکانه فارسی
وولک

 

شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. برای گوش دادن به آهنگ ها میتوانید از فضای اینترنت بهره ببرید مثلا سایت هایی که در حوزه کودک و تایید شده هستند مثل وولک که یکی از آنها است. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند. کودک با گوش دادن به شعر کودکانه فارسی دایره لغات گسترده تری پیدا میکند و همین موجب تقویت اعتماد به نفس و فن بیان او خواهد شد و چه بسا برای آینده او بسیار مفید باشد. همچنین باعث رشد قوه تخیل او خواهد شد. وولک برای کودکان برنامه های مفید زیادی دارد و به رشد ذهن کودکان اهتمام ورزیده است. او با کار تخصصی در حوزه کودک یک محیط امن مجازی برای کودکان فراهم آورده است. که والدین میتوانند با خیال راحت اجازه دهند کودکان در آن محیط سرگرم شوند و بیاموزند.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دانلود آهنگ کودکانه
وولک

 

 

آهنگ ها و شعر های کودکانه میتوانند جایگزین آهنگ های بدی شوند که کودکان میگذارند و حفظ میکنند آهنگ هایی که تاثیر منفی به روی آنها دارند و باعث بد آموزی میشود و آنها را زود تر از موعد با مفاهیمی همچون روابط آزاد خارج از ازدواج، مشروبات الکلی و بی بند و باری آشنا میکند. همه بچه ها نیاز به شادی دارند و میتوانید برای آنها آهنگ های کودکانه مناسب سنشان بگذارید.

صدا یکی از عوامل تاثیر گذار در رشد ذهنی کودک است و ایجاد صدا ، آواز ، ترانه یا حتی صداهای گوش خراش، ذهن کودک را به خود مشغول می کند . حال ما می خواهیم به جنبه مثبت صدا یعنی موسیقی و ترانه کودکانه شاد بپردازیم و تاثیرات آن را بر ذهن کودک بررسی کنیم . بسیاری از آموزه هایی که از کودکی به یادگار داریم بدون توجه به معنی آن ها تنها به دلیل ریتم و آهنگ کودکانه ای که داشته اند در ذهن ما باقی مانده اند و به همین دلیل همچنان ان ها را به یاد داریم . مثلا یادگیری الفبا با کلیپ آهنگ کودکانه که از کودکی والدینمان به ما آموزش داده اند هیچگاه از ذهنمان پاک نمی شود. برای دانلود آهنگ کودکانه میتوانید به سایت وولک سر بزنید. سایتی مخصوص کودکان دلبند شما و بر ای شمایی که به رشد کودک خود اهمیت میدهید و به عنوان والدین نگران کودک خود هستید.م سایت وولک کمک میکند استعداد های کودک شما در چارچوب درست رشد کند. با قصه های کودکانه و آهنگ های کودکانه و شعر و کاردستی. فصه های کودکانه وولک همه زیر نظر رواشناس کودک و بدون بدآموزی نوشته میشوند. آهنگ های کودکانه و شعر های کودکانه وولک نیز متناسب با سن او هستند.

کودکان با خواندن ترانه کودکانه جدید می توانند عواطف خود را بیان کنند و برای بیان احساس با آهنگ کودکانه فارسی تنوع بالایی وجود دارد .خواندن شعر های کودکانه صوتی نوستالژی برای کودکان باعث آشنایی آن ها با فرهنگ جامعه می شود . ممکن است کلیپ آهنگ کودکانه نوستالژی بیان گر تاریخ یک ملت نیز باشد و این برای تربیت کودک شما نیز مناسب است .



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آهنگ کودکانه صوتی
وولک

آهنگ های کودکانه کمک زیاید به رشد کودک میکنند و برای او بسیار مفید هستند. چرا که حواس شنیداری کودک را درگیر میکنند و ذهنم فعال کودک به تحلیل داده های ورودی میپردازد و تمام لغات و مفاهیم آهنگ در مغز کودک حک میشود. به نظر میرسد حالا متوجه شده اید که چرا کارشناسان کودک، کودکان را از شنیدن محتواهایی که مناسب سن آن نیستند منع میکند. فک کنید که کودک شما به جای گوش دادن به آهنگ کودکانه صوتی و مفاهیمی همچون کمک، همدلی، تلاش و ... به محتواهایی مثل آهنگ های دکتر و سمیه گوش کند و با مفاهیم خارج از سنش آشنا شود و به آنها توجه کند!!! و به تفکر در آن خصوص بپدازد و دایره لغاتش در آن زمینه ها گسترده شود. هیچ پدر و مادری این را نمیخواهد. هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود. یادگیری همراه با آهنگ کودکانه شاد ، مغز کودک را برای یادگیری در زمان مدرسه آماده می کند .اما قبل از آن هم میتوانید در سایت هایی مثل وولک به او کمک کنید آهنگ گوش کند و حفظ کند.
جنبش های فیزیکی که در هنگام خواندن آهنگ کودکانه صوتی ایجاد می شود کودک شما را از لحاظ جسمی قدرتمند می کند و به نوعی با این روش یعنی پخش ترانه کودکانه شاد می توانید موجب ورزش کردن او شوید .
با دانلود ترانه شاد کودکانه برای فرزند خود به حفظ آرامش او کمک می کنید . کودک با گوش دادن به آهنگ های شاد کودکانه بی کلام می تواند به راحتی بخوابد یا با دانلود آهنگ کودکانه بی کلام از خشم کودک خود جلو گیری می کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کلیپ آهنگ کودکانه
https://www.voolak.com

 

 

شعر ها و آهنگ های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر و اهنگ شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند. همچنین میتوانید اگر فرصت کافی برای خواندن آهنگ ندارید یا آهنگ های کودکانه زیادی حفظ نیستید از کلیپ آهنگ کودکانه مخصوص کودکان در سایت ها استفاده کنید. این سایت ها که مخصوص کودکان هستند محتواهای زیادی در خصوص رشد کودک دارند و در زمینه های مختلف فعالیت میکنند. زمینه هایی از جمله قصه و آهنگ و  نقاشی و کاردستی. یکی از سایت هایی که در همه ی حوزه های کودک فعالیت میکند سایت وولک است. اگر میخواهید شعر و آهنگ های کودکانه این سایت را ببنید سری به آدرس https://www.voolak.com بزنید. این سایت طرفداران کودک زیادی دارد و والدین نیز از این سایت راضی هستند و با خیال راحت به کودکانشان اجازه فعالیتن در این سایت را میدهند..

 



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شعر کودکانه شاد
وولک

 

شعر ها و آهنگ های کودانه بسیار برای کودکان مفید هستند و باعث رشد ذهن آنها میشوند. از طریق شنوایی، تفکر و تخیل و آشنایی با احساسات و مفاهیم مختلف خیلی مهم هست که کودکان بجای آهنگ های شاد بزرگسالان برای تامین نیاز به شادی خود حتما شعر کودکانه شاد گوش بدهند. نباید به بهانه ی بد آموزی آنهگ های شاد بزرگسالان انها را به طور کلی از گوش دادن آهنگ های شاد محروم کرد و آهنگ های شاد مناسب برای کودک نه تنها برای او ضرر ندارند بلکه خیلی هم مفید هستند و میتوانید در سایت های متفاوتی که در حوزه کودک کار میکنند مثل وولک این آهنگ ها را پیدا کنید. واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .
این که از زمانی که نوزاد شما متولد می شود شروع به خواندن شعر کودکانه برای او کنید تاثیر بسیار مثبتی در روند رشد توانایی شنوایی کودک شما دارد. شما حتی می توانید این کار را به صورت یک برنامه ثابت انجام دهید و به طور روزانه قبل از خواب کودک خود، برای او شروع به خواندن شعر کودکانه جدید کنید یا حتی برای کودک خود اقدام به دانلود شعر کودکانه یا آهنگ کودکانه کنید و برای او شعر های کودکانه پخش کنید. حتی می توانید در سن مناسب کودک خود برای او عروسک هایی که مجهز به شعر کودکانه شاد هستند، تهیه کنید. میتوانید با عروسک ها برای آنها اجرا کنید و اهنگ ها را بخوانید. آهنگ ها طیف احساسات کودک را نیز گسترش میدهند. او را با موقعیت های مختلف آشنا میکنند و باعث رشد قوه تخیل او میشوند. کودک همانگونه که آهنگ های بزرگسالان را حفظ میکند و راجب معانب آن کنجکاوی میکند و سوال میپرسد درباره آهنگ های کودکانه نیز تفکر و کنجکاوی میکند.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شعر کودکانه
وولک

 

کودکان علاقه زیادی به سرگرم شدن دارمد. آهنگ ها یکی از راه ها ی سرگرم شدن کودکان است. شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. شعر کودک میتواند به کودک مسائل اخلاقی را آموزش دهد، با شعر های کودکانه احساسات کودک رشد پیدا میکند. آنها هم مثل ما میتوانند با شعر ها ارتباط نوستالژیک برقرار کنند. مثل شعر های کودکی قدیمی که برای بزرگ تر ها نوستالژیک هستند. بچه ها بدون امر و دستور به حفظ کردن شعر ها میپدازند چون به آنها حس خوبی میدهد. در وولک بیش از 100 شعر کودکانه وجود دارد از قدیمی تا جدید شعرهای آموزنده و خوش ریتم مناسب برای کودکان. و بیش از 500 قصه کودکانه زیبا هم در وولک وجود دارد. وولک جایی است که بچه های شما میتوانند به راحتی در آن وول بخورند.  در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند. خواندن ترانه کودکانه شاد باعث افزایش خلاقیت کودک شما می شود و می تواند با کلمات بازی کرده و شعر های جدیدی از خود بسازد. کودکان با خواندن ترانه کودکانه جدید می توانند عواطف خود را بیان کنند و برای بیان احساس با آهنگ کودکانه فارسی تنوع بالایی وجود دارد .دایره لغات آنها نیز افزایش میابد و با ریتم و نگارش آشنا میشوند.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی دامن / نقاشی اسب آبی / وولک

 

برای کشیدن نقاشی ساده دامن به هیچ عنوان نیاز نیست که به کودک کمک کنید. می توانید نقاشی دامن را به راحتی به کودک بیاموزید و بگذارید آن را به تنهایی بکشد. کشیدن نقاشی دامن هم برای کودک سرگرمی است و هم می تواند نشاط و شادی و اعتماد به نفس او را افزایش دهد. برای کشیدن نقاشی دامن که کاملا ساده و راخت است می توانید از طرح ها و رنگ های مختلف و دلخواه خودتان استفاده کنید. با ما همراه باشید تا نقاشی دامن را باهم تماشا کنیم.

از آنجایی که برای کلاس های نقاشی هزینه زیادی می شود راه های کم هزینه تری هم وجود دارد که بتوان نقاشی های مختلف را یاد گرفت. یکی از این نقاشی ها که به آن پرداخته ایم و به صورت ویدئویی در وولک در حال پخش است، نقاشی دامن می باشد. نقاشی دامن که به صورت ویدئویی در وولک در حال پخش است به صورت کاملا رایگان قابل دریافت می باشد و مرحله به مرحله نکات نقاشی در ویدئوی موجود می باشد. یکی از راه هایی که کودک می تواند به راحتی نقاشی را بکشد، تقلید یا الگو برداری از  والدین است یعنی ابتدا والدین نقاشی را کشیده و سپس آن را به کودک یاد دهند.

برای کشیدن نقاشی اسب آبی بهتر است با مراجعه به ویدئوی های موجود در وولک آن را بکشید. ویدئوی نقاشی اسب ابی در وولک کاملا رایگان است و می توانید با مراجعه به این ویدئو ها و تصاویر نقاشی اسب آبی به راحتی آن ها را بکشید. کشیدن نقاشی یکی از کار هایی است که کودکان را شاد می کند و به آن ها انرژی می دهد. با کشیدن نقاشی اسب آبی همراه با وولک به راحتی می توانید از هزینه های گزاف کلاس های خارج از خانه راحت شوید. برای اینکه کودکتان خلاقیت و استعداد خود را به نمایش بگذارد و استعداد هایش شکوفا شود، می توانید به ویدئوهای نقاشی در سایت وولک سری بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی میکروسکوپ / نقاشی جوجه تیغی https://www.voolak.com/

 

شما می توانید با آموزش نقاشی میکروسکوپ کودکان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنید و در نتیجه فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. زمانی که فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی میکروسکوپ می کند در ابتدا طرح نهایی نقاشی میکروسکوپ را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی و تخیل فرزند شما می شود. کودک در حین کشیدن نقاشی میکروسکوپ باید الگو ها و رنگ های موردنیاز خود را انتخاب کنید و در این مرحله قدرت تصمیم گیری کودک افزایش پیدا می کند و همچنین با الگو ها و طرح های بیشتری آشنا می شود.

در انتها زمانی که نقاشی میکروسکوپ اتمام می یابد فرزند شما هنر نقاشی میکروسکوپ خود را به بزرگ تر های خود نشان می دهد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک می شود. همچنین اگر بزرگ تر ها از نقاشی میکروسکوپ او انتقاد کنند سبب تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت کودک می شوند. به طور کلی کشیدن نقاشی میکروسکوپ یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر باعث کمک بیشتر به شناخت محیط پیرامون می شود زیرا کودکان همواره درحال شناخت و افزایش آگاهی خود درباره ی محیط اطراف خود هستند.

نقاشی جوجه تیغی یکی از طرح های بسیار هیجان انگیز برای کودکان شما است چرا که به کودکان در مسیر شناخت محیط اطرافشان کمک می کند. کودکان از زمان تولد خود به طور غریزی روحیه ای کنجکاو دارند و همواره در تلاش اند تا محیط پیرامون خود را بهتر و بیشتر بشناسند. بنابراین هرگونه سرگرمی و فعالیتی که به آن ها در این مسیر کمک کند، برایشان بسیار جذاب خواهد بود. همچنین بهتر است بدانید کشیدن نقاشی جوجه تیغی یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر رشد شخصیتی کودکان دارد. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما در حال کشیدن نقاشی جوجه تیغی است باید رنگ ها و الگو های مورد نظر خود را انتخاب کند تا به طرح نهایی برسد و این حین قدرت تصمیم گیری در فرزند شما تقویت می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آهنگ کودکانه شاد
https://www.voolak.com

 

 

شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان آهنگ کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند. کودکان نیاز زیادی به شادی دارند و اگر این نیاز آنها برطرف نشود در آینده دچار مشکلات زیادی خواهند شد. بنابرین میتوانید با آهنگ های شاد این نیاز آنها را تامین کنید اما مهم است این آهنگ ها کودکانه و مناسب سن او باشند. اگر چنین باشد این آهنگ ها میتواند کاربرد تربیتی هم داشته باشد و کودک را با مفاهیم اخلاقی آشنا کند. حتی آهنگ گذاشتن برای نوزادان هم مفید است زیرا حواس شنیداری آنها را تقویت میکند و مغز او را فعال تر میکند. او ریتم را میاموزد و زمانی که به حرف افتاد دایره لغات وسیع تری دارد. همچنین زمانی که مفهوم آهنگ را فهمید احساسات او گسترش پیدا میکند. شما میتوانید بیش از 100 آهمگ و شعر کودکانه را در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com ببنید و گوش کنید



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شعر کودکانه صوتی / وولک

 

نوزاد ها بعد از تولد خود صدای مادر خود را تشخیص می دهند و این در حالتی هست که بسیاری از حس ها مانند بینایی و غیره از لحظه تولد فعال نیستند و شنوایی حسی است که نوزاد شما از بدو تولد از آن بهره مند است. کودک تازه متولد شده زمانی که شما برای او شعر کودکانه می خوانید به صدای شما پاسخ می دهد و می تواند به طور واضح صدای شما را تشخیص دهد. ممکن است زمانی که شما شروع به پلی کردن ترانه کودکانه صوتی برای فرزند خود می کنید شاهد هیجان زده شدن او نیز باشید چرا که فرزند شما در تلاش است تا صدا های اطراف خود را بیشتر و بهتر درک کند.

کودک می تواند با خواندن ترانه های کودکانه که در سایت وولک وجود دارد، روی صدای خود بیشتر کار کند و به نوعی تمرین صدا داشته باشد . خواندن شعر های کودکانه اعتماد به نفس فرزند شما را بالا برده و باعث می شود به راحتی با دیگران صحبت کنند .واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .

هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود.

قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شعر کودکانه جدید / وولک

 

نوزاد ها بعد از تولد خود صدای مادر خود را تشخیص می دهند و این در حالتی هست که بسیاری از حس ها مانند بینایی و غیره از لحظه تولد فعال نیستند و شنوایی حسی است که نوزاد شما از بدو تولد از آن بهره مند است. کودک تازه متولد شده زمانی که شما برای او شعر کودکانه جدید می خوانید به صدای شما پاسخ می دهد و می تواند به طور واضح صدای شما را تشخیص دهد. ممکن است زمانی که شما شروع به پلی کردن ترانه کودکانه صوتی برای فرزند خود می کنید شاهد هیجان زده شدن او نیز باشید چرا که فرزند شما در تلاش است تا صدا های اطراف خود را بیشتر و بهتر درک کند.

کودک می تواند با خواندن ترانه های کودکانه روی صدای خود بیشتر کار کند و به نوعی تمرین صدا داشته باشد . خواندن شعر های کودکانه اعتماد به نفس فرزند شما را بالا برده و باعث می شود به راحتی با دیگران صحبت کنند .واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .

این که از زمانی که نوزاد شما متولد می شود شروع به خواندن شعر کودکانه برای او کنید تاثیر بسیار مثبتی در روند رشد توانایی شنوایی کودک شما دارد. شما حتی می توانید این کار را به صورت یک برنامه ثابت انجام دهید و به طور روزانه قبل از خواب کودک خود، برای او شروع به خواندن شعر کودکانه جدید کنید یا حتی برای کودک خود اقدام به دانلود شعر کودکانه یا آهنگ کودکانه کنید و برای او شعر های کودکانه پخش کنید. حتی می توانید در سن مناسب کودک خود برای او عروسک هایی که مجهز به شعر کودکانه شاد هستند، تهیه کنید.

ذهن کودکان شما عاشق یادگیری است و سایت وولک فرصتی عالی برای ایجاد سرگرمی و جذاب کردن یادگیری است بنابراین کودکان خود را با بازی ها و فعالیت هایی که شامل یادگیری و پازل ها در یک سایت است، مشغول کنید. اگرچه سایت مناسب برای کودکان فرصتی برای شکستن هنجارهای سایت مناسب برای بزرگسالان است ، اما هنوز هم با مجموعه بهترین دستورالعمل های عملکرد خود همراه است به هر حال فرصتی است که با هم متفاوت فکر کنیم و تفریح ​​زیادی داشته باشیم و برای یک راهنمایی عمومی انتخاب سایت کودک خود به یاد داشته باشید که باید روشن و جسورانه و سرگرم کننده و آموزشی برای کودک شما باشد فرزندان شما می توانند امروز در یک محیط آنلاین ایمن چیز جدیدی بیاموزند بنابراین سایت های آموزشی برای کودکان بسیار سرگرم کننده هستند اگر سایت کودکانه مناسب طراحی شده باشد و محتوای مناسبی داشته باشد کودکان شما می توانند صدها ویدئو کلیپ نمایش را تماشا کرده و بازی هایی را انجام دهند که به آنها کمک می کند حروف ، صداهای حیوانات ، قافیه ها ، رنگ ها و موارد دیگر را یاد بگیرند.

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی لک لک / نقاشی جغد    https://www.voolak.com/

 

 

یک سایت خوب برای کودک که بتواند دوست همیشگی کودک باشد و مرتبا به روز شود، محتوای آن کارشناسی شده و مناسب کودک باشد و بتوان از بد آموز نبودن آن اطمینان خاطر داشت. خوشبختانه چنین سایت هایی وجود دارند. یکی از آنها و شاید بهترینی که من شناختم وولک است برای دیدن این سایت به آدرس https://www.voolak.com/ بروید.

در این سایت نقاشی های زیادی که موضوع بحث ماست هم وجود دارد. کودکان از سن بسیار کم علاقه ی ذاتی به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن بر روی کاغذ دارند. از آن جایی که نقاشی کشیدن فواید بسیار زیاد جسمی و روحی بر کودکان دارد، پدر و مادرها با روش های ساده می توانند فرزندان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنند. یکی از راه های تشویق کودکان به نقاشی کشیدن انتخاب طرح های جذاب برای کودکان است. نقاشی لک لک یکی از طرح هایی است که اغلب برای کودکان جذاب و دوست داشتنی خواهد بود زیرا بچه ها از سن بسیار کم به حیوانات علاقه دارند.

اگر شما طرحی جذاب مانند نقاشی لک لک را برای کودک خود انتخاب کنید، در واقع در مرحله ی اول توجه فرزندتان را به نقاشی جلب کرده اید. سپس با روش های جذاب می توانید کودک را برای کشیدن نقاشی لک لک تشویق کنید. هنگامی که کودک شروع به کشیدن نقاشی می کند در ابتدا طرح نهایی نقاشی لک لک را در ذهن خود تصور می کند و این امر باعث تقویت قدرت تصویرسازی و قدرت تخیل او می شود. سپس روش ترسیم را در ذهن خود انتخاب می کند و در این مرحله قدرت تصمیم گیری در فرزند شما افزایش می یابد

نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های کودکانه است که بچه ها از سن بسیار کم به آن علاقه دارند. کشیدن نقاشی جغد یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید عاطفی و جسمی بسیار زیادی برای کودکان دارد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی جغد می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث افزایش و تقویت قدرت تخیل و خیال پردازی کودک می شود. اگر کودک قدرت خیال پردازی بالایی داشته باشد هوش او نیز تقویت می شود. بنابراین انجام کار ساده ای مانند کشیدن نقاشی جغد باعث تقویت و افزایش هوش فرزند شما می شود.



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی اهو     /    نقاشی رنگین کمان    voolak.com

 

 

برای کشیدن نقاشی آهو به دلیل اینکه کشیدن نقاشی آهو آسان نیست بهتراست کنار فرزند خود باشید و او را راهنمایی کنید . با کشیدن نقاشی آهو کودکتان به حیوانات و زندگی حیوانات علاقمند می شوند . آهو در داستان ها همیشه مظلوم و مهربان واقع شده و برای کودکان چهره جذابی دارد به همین دلیل کشیدن نقاشی آهو نیز برای آنها خوشایند خواهد بود . به طور کلی کشیدن نقاشی کودکانه ساده آهو یا هر نقاشی دیگر برای کودکان منجر به یافتن استعداد آن ها و بالا بردن هوش می شود . آموزش نقاشی اهو به صورت ساده برای کودکان توضیح داده شده و برای اینکه به راحتی بتوانند آن را بکشند می توانید ابزار راحتی در اختیارشان بگذارید .  مثلا با قرار دادن مداد شمعی و آبرنگ به راحتی می توانند نقاشی آهو را بکشند . شما می توانید خودتان آموزش نقاشی آهو را ببینید و به فرزنتان بیاموزید زیرا کودکان از والدین خود بهتر یاد می گیرند و در ذهنشان هک می شود . راه دیگر آموزش نقاشی آهو این است که آن را بکشید و بگذارید کودکتان آن را رنگ آمیزی کند . نقاشی آهو به صورت ها مختلف ساده تا پیچیده در دسترس شماست و از لول ساده تا پیچیده را می توانید گام به گام به کودکان خود بیاموزید .

کودکان همیشه به اشیاء رنگارنگ اشتیاق نشان می دهند . رنگین کمان هم طبیعت خداست و با دیدن این نعمت خدا ، کودکان ذوق بسیاری می کنند . با داشتن آموزش نقاشی رنگین کمان ، به راحتی می توانند در خانه زیبا ترین رنگین کمان را داشته باشند . می توانند در اتاقشان با چسباندن نقاشی خود در اندازه های مختلف ، اتاقی زیبا داشته باشند و با دیدن آن لذت ببرند .

نقاشی رنگین کمان احتمالا برای کودک شما بسیار جذاب خواهد بود چون طرحی بسیار شاد کودکانه است. نقاشی رنگین کمان از رنگ های بسیار زیادی ساخته و کشیده می شود این امر باعث می شود تا کودک شما تقریبا با تمامی رنگ های اصلی آشنا شود. بنابراین شما با آموزش نقاشی رنگین کمان و کشیدن نقاشی رنگین کمان با فرزند خود با روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی، کودک خود را با انواع رنگ ها و بسیاری از الگو ها آشنا کرده اید. به طور کلی نقاشی کشیدن بسیار برای کودک مفید است خوشبختانه میتوانید انواع نقاشی هارا در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/  ببینید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()