نوشته شده توسط : radin

امروزه موبایل ها، کامپیوتر ها، لپ تاپ ها و دیگر تجهیزات الکترونیکی جز مهم ترین ابزارات هر خانواده و خانه ای هستند. چرا که بسیاری از فعالیت های تحصیلی، شغلی و روزمره با کمک این تجهیزات انجام می شود و حتی انجام بسیاری از فعالیت ها بدون این ابزارات امکان پذیر نیست. به همین دلیل حرفه ی تعمیرات این دستگاه نیز مانند تعمیرات موبایل از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار هستند. بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن را بشناسید تا در صورت نیاز بتوانید به سرعت برای تعمیر و رفع مشکلات دستگاه های خود به آن مراجعه کنید.

اما یک تعمیرکار یا یک مرکز تعمیرات حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در ابتدا بهتر است بدانید که محصولات شرکت های سازنده ی مختلف با یکدیگر تفاوت های جزئی و کلی دارند. این امر به این معنی است که تعمیرکاری که قصد تعمیر دستگاهی را دارد باید به تفاوت های محصولات متفاوت از شرکت های سازنده ی متفاوت مسلط باشد تا بتوانید احتمال بروز اشتباه در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیر را به حداقل برساند.

به عنوان مثال ممکن است برد گوشی سامسونگ با برد گوشی هواوی متفاوت باشد و تعمیر کار انتخابی شما باید به این تفاوت آگاه باشد تا بتواند دستگاه شما را به طور صحیح عیب یابی کند و سپس آن را تعمیر کند. البته اگر مرکز تعمیرات یا تعمیرکار انتخابی شما مجهز به تمامی قطعه های اورجینال باشد نیز هزینه ی تعمیر شما به حداقل می رسد. البته ممکن است استفاده از قطعات غیر اصل به عنوان مثال، هزینه تعمیر دکمه پاور گوشی هواوی شما را کم تر کند اما جایگزین کردن قطعه ی غیراصل به جای قطعه ی آسیب دیده تنها در لحظه مشکل شما را رفع می کند و در طولانی مدت آسیب و خسارت بیش تری به دستگاه شما وارد می کند.



:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک زاهدان که برای کودک خود انتخاب می کنید باید با ملاک های شما همخوانی داشته باشد زیرا هر والدینی کودک خود را بهتر از هرفرد دیگری می شناسد بنابراین با توجه به ویژگی های شخصیتی کودک خود باید بهترین مهد کودک زاهدان را برای فرزند خود انتخاب کنید. مهدکودک ها اولین مکانی است که کودکان شما به دور از خانواده خود تجربه می کنند بنابراین انتخاب مناسب ترین مهد کودک زاهدان اهمیت بسیار زیادی دارد. برای انتخاب بهترین مهد کودک زاهدان برای فرزند خود می توانید با بررسی لیست مهد کودک های زاهدان اقدام کنید.

بهترین مهد کودک خرم آباد طبیعتا بهترین مربیان مهد کودک خرم اباد را نیز دارد. مربیان مهدکودک در زمینه ی ارتباط با کودکان تحصیل کرده اند و به همین دلیل ارتباط خوبی با فرزندان شما برقرار می کنند تا کودک هنگام ورود به مهد کودک خرم آباد یا هر مهدکودک دیگری، احساس امنیت و آرامش اولیه ی لازم را بدست آورد. یک مهد کودک خوب در خرم آباد باید قوانین و مقررات مخصوص به خود را داشته باشد. قاعدتا نظم باعث بهتر و بی نقص تر پیش رفتن برنامه های آموزشی و تفریحی می شود.

امکانات مهد کودک های زنجان در شهریه مهد کودک زنجان نیز تاثیر گذار است. بعضی از مهد کودک ها قابلیت دو زبانه دارند یعنی یکی از امکاناتشان این است که به آموزش غیر مستقیم زبان بین المللی یعنی زبان انگلیسی به کودک شما نیز می پردازند. قیمت مهد کودک زنجان به عوامل متفاوتی بستگی دارد اما مهم ترین عاملی که بر روی شهریه مهد کودک زنجان تاثیر گذار است بی شک امکاناتی است که آن مهد کودک در زنجان در اختیار کودکان و والدین آن ها قرار می دهد. حتی موقعیت جغرافیایی مهد کودک های زنجان نیز می تواند بر روی شهریه مهد کودک زنجان تاثیر گذار باشد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

در جاده، اتوبان یا خیابان روزانه تصادفات بسیاری رخ می دهد، مقصر اکثر این تصادف ها مشخص نیست اما دوربین برای ماشین این قابلیت را دارد که وقایع و تصادفات خودرو  را ثبت کند. تنها کاربرد دوربین برای خودرو درجاده یا اتوبان نیست، حتی هنگام پارک ماشین خود امکان این وجود دارد که وسیله ای دیگر به ماشین شما اصابت کرده باشد؛ اینجاست که دوربین خودرو به کمک شما می آید و می تواند پلاک آن وسیله را ضبط کند. دوربین ثبت وقایع خودرو برای هر ماشینی ضروری است و بهتر است روی هر ماشینی نصب گردد تا در صورت پیش آمدن وقایع بتوان مقصر را توسط دوربین ثبت وقایع خودرو شناخت. دوربین ثبت وقایع خودرو در صورت لرزش به طور خودکار روشن می شود و شروع به ضبط می کند.

البته دوربین ثبت وقایع خودرو کمک بزرگی هم به پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است. دوربین پلاک خوان یکی از انواع خاص دوربین مداربسته میباشد که با توجه به کارایی ویژه ای که دارد کمی متفاوت تر و پیچیده تر از انواع دیگر دوربین دار بسته است . اکثر افراد برای کاربرد های خاص در مکان های خاص که نیاز به ثبت دقیق پلاک خودرو میباشد از دوربین مداربسته پلاک خوان استفاده میکنند، از این رو دوربین پلاک خوان کاربرد عمومی ندارد و بیشتر برای مکان هایی با ضریب امنیتی بالا در تردد خودرو از دوربین پلاک خوان استفاده میشود.

در مدل های متفاوت دوربین های مداربسته معمولا بعضی از مدل ها محبوبیت بیش تری دارند. به عنوان مثال در مبحث دوربین های مداربسته تحت شبکه مدل مینی اسپید دام v380 یکی از مدل های محبوب است. دوربین های تحت شبکه بر خلاف دوربین های توربو اچ دی که انتقال تصویر و اطلاعات با کابل اینجام می شود در دوربین های تحت شبکه این اطاعات از طریق اینترنت و شبکه منتقل می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

در مواقع بسیاری هنگام سرقت ماشین یا تعقیب خودرو ها اگر ردیاب ماشین در ماشین نصب شده باشد به راحتی می توان آن را جستوجو و پیدا کرد؛ در واقع به نوعی امنیت خودرو تامین می گردد. ردیاب ها علاوه بر خودرو برای اشیاء و مکان های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد. ردیاب خودرو توسط جی پی اس مورد پوشش قرار می گیرد.  gps خودرو یا ردیاب خودرو توسط ارتش ایالت متحده آمریکا برای جستوجوی خودروها در جنگ تولید شده است. بسیاری از افراد در دنیا هنوز از فایده این سیستم برای زندگی و امنیتی که خرید جی پی اس ماشین به خودروی آن ها می دهد خبر ندارند و به دلیل بالا بودن قیمتgps خودرو و شناختی که در رابطه با آن ندارند ، اهمیتی به این موضوع نمی دهند .

داهوا یکی از شرکت های سازنده بسیار محبوب است که همواره بیش از 15 سال است در زمینه ی تولید فناوری و تکنولوژی امنیتی فعالیت می کند و همیشه محصولات امنیتی با کیفیت و پرکاربردی را به کاربران معرفی کرده است. البته بهتر است بدانید که قیمت مدل های دوربین های مداربسته داهوا با یکدیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال قیمت دوربین داهوا b2a21p ممکن است با محصول دیگری از داهوا تفاوت داشته باشد. اما تمامی محصولات داهوا نسبت به کیفیت و کارایی بالایی که دارند، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

دوربین مارکت یک سایت فروش دوربین های مداربسته اس تکه بدون واسطه قادر است تا تمامی محصولات امنیتی شرکت های سازنده ی متفاوت را در کم ترین زمان ممکن تهیه کند. تمامی محصولات این مجموعه دارای گارانتی های شرکتی هستند. گارانتی شرکتی محصولات شامل یک سال و نیم پشتیبانی، هرگونه تعمیر و در نهایت تعویض دستگاه می باشد. بنابراین شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت با خیال راحت تجهیزات امنیتی مورد نیاز خود را تهیه کنید و امنیت اموال و محیط اطراف خود را افزایش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

در مواقع بسیاری هنگام سرقت ماشین یا تعقیب خودرو ها اگر ردیاب خودرو در ماشین نصب شده باشد به راحتی می توان آن را جستوجو و پیدا کرد؛ در واقع به نوعی امنیت خودرو تامین می گردد. ردیاب ها علاوه بر خودرو برای اشیاء و مکان های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد. ردیاب خودرو توسط جی پی اس مورد پوشش قرار می گیرد.  gps خودرو یا ردیاب خودرو توسط ارتش ایالت متحده آمریکا برای جستوجوی خودروها در جنگ تولید شده است. بسیاری از افراد در دنیا هنوز از فایده این سیستم برای زندگی و امنیتی که خرید جی پی اس ماشین به خودروی آن ها می دهد خبر ندارند و به دلیل بالا بودن قیمتgps خودرو و شناختی که در رابطه با آن ندارند ، اهمیتی به این موضوع نمی دهند.

برای خرید ردیاب ماشین ابتدا باید بدانید برای چه کاری آن را می خواهید؟ و اینکه هدف شما از خرید جی پی اس ماشین یا خرید  gps خودروچیست؟ بودجه لازم را دارید ؟ و از قیمت جی پی اس ماشین مطلع هستید؟ در واقع ابتدا باید نیاز خود از ردیاب خودرو یا جی پی اس ماشین را بدانید تا بتوانید مناسب ترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

از بحث خودرو که عبور کنیم یکی از پرکاربرد ترین دوربین های مداربسته، دوربین مدار بسته خورشیدی است. این دوربین برای نصب و استفاده در انواع محیط ها از قبیل کارگاه ، کارخانه ، باغ ، ویلا ، کوه ، دشت، مزرعه و ... مناسب میباشد همچنین این دوربین مدار بسته خورشیدی دارای سنسور مادون قرمز جهت ضبط تصاویر در شب میباشد و از این رو در دسته دوربین های مداربسته دید در شب قرار میگیرد. برای خرید هر نوع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. این مجموعه تمامی محصولات خود را با گارانتی شرکتی به شما ارائه می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ ها امروز کاربرد و محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دارند. در نسل های گذشته به دلیل استفاده ی مداوم و کاربرد زیاد کامپیوتر ها شرکت های سازنده تصمیم گرفتند تا محصولاتی تولید کنند که اصلی ترین نقطه ضعف کامپیوتر ها یعنی غیرقابل حمل بودنشان را نداشته باشد. بنابراین لپ تاپ ها به عنوان کامپیوتر های قابل حمل ساخته شدند.

در مسیر ساخت لپ تاپ ها نسبت به کامپیوتر ها ظرافت و حساسیت بیشتری به کار رفته است چرا که تمام قطعات مود نیاز یک کامپیوتر باید به جای کیس و بدنه ی کامپیوتر در بدنه ی کوچک لپ تاپ به کار رفته شود و از طرف دیگری از آن جایی که مهم ترین ویژگی لپ تاپ ها قابل حمل بودن آن ها است، باید سبک نیز باشند. به همین دلیل به طور مثال اگر با مشکل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ خود مواجه شدید بهتر از حتما به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ یا تعمیرکار ماهری برای رفع مشکل لپ تاپ خود مراجعه کنید.

اگر تعمیرکاری که به آن برای رفع  مشکلات لپ تاپ خود مراجعه می کنید به اندازه کافی در زمینه ی تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری لپ تاپ ها تجربه نداشته باشد ممکن است به دستگاه شما خسارت بیشتری وارد کند. بنابراین حتما تعمیرکار حرفه ای را برای حل حتی کوچک ترین مشکل دستگاه خود انتخاب کنید. دیجی بان یک مرکز تعمیرات حرفه ای است که به برترین و ماهرترین تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری دسترسی دارد و قادر است هرگونه مشکل دستگاه شما را در کم ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه رفع کند.همچنین این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین ابزارات موردنیاز برای تعمیر است که بتواند مشکل دستگاه شما را هرچه بی نقص تر رفع کند. برای ثبت درخواست خود می توانید به آدرس digibaan.ir مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لیست مهد کودک های گرگان یکی از بهترین راه های برای بررسی هر مهد کودک در گرگان است زیرا لیست مهد کودک های گرگان شامل تمامی اطلاعات مورد نیاز از هر مهد کودک گرگان است. مانند: آدرس، شماره تماس، امکانات، شرح فعالیت ها و... . یکی از مهم ترین وظایف هر والدینی انتخاب بهترین مهد کودک گرگان برای فرزند خود است.

طبیعتا یک مهد کودک خوب در همدان باید ویژگی های خاص مربوط به خود را داشته باشد تا از سایر مهد کودک های همدان متمایز شود و به یک مهد کودک خوب در همدان معروف شود. ملاک ها و ویژگی های زیادی باعث می شود تا یک مهد کودک خوب در همدان به بهترین مهد کودک همدان نیز تبدیل شود. بعضی از این ملاک ها و ویژگی ها اهمیت بسیار زیادی دارند و حتی اگر بهترین مهد کودک همدان را برای کودک خود انتخاب نمی کنید حتما یک مهد کودک همدان که این ویژگی های ضروری را داشته باشد برای فرزند خود انتخاب کنید.

نرخ مهد کودک های یزد و قیمت مهد کودک یزد می تواند به موارد بسیار زیادی بستگی داشته باشد و همچنین عوامل زیادی بر  روی قیمت مهد کودک یزد تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال همان طور که راجع به مهد کودک دو زبانه یزد اشاره کردیم، دو زبانه بودن مهد کودک در یزد می تواند تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک یزد داشته باشد و طبیعتا هزینه مهد کودک دو زبانه یزد به طور کلی از نرخ مهد کودک های یزد که تک زبانه هستند بیشتر است. مجموعه فعالیت ها، امکانات، تجهیزات و... بر روی قیمت مهد کودک یزد بسیار تاثیرگذارند. هرچقدر یک مهد کودک در یزد امکانات بیشتری را برای کودکان و والدین فراهم کرده باشد طبیعتا قیمت مهد کودک یزد نیز بیشتر خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سرگرمی های سالم و مفید برای کودکان است و یکی از انواع محبوب آن اوریگامی است. ویدیوی کاردستی جعبه که در این صفحه قرار گرفته است نوعی کاردستی اوریگامی است زیرا تنها به کمک کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شود بنابراین کاردستی جعبه بسیار ساده و آسان و مناسب کودکان شما است. ساخت کاردستی جعبه با طرح های جذاب و آسان دیگر که کودک شما را برای ساخت کار دستی تشویق می کند.

خرس ها حیوانات مهربانی هستند و کودکان ان ها را دوست دارند. دیدن آن ها در کارتون برای کودکان زیبا است زیرا خرس ها همیشه نقش یک حیوان بامزه که دوست انسان هاست دارند و همیشه عسل می خورند. آن ها نمی توانند در خانه یک خرس داشته باشند اما می توانند کاردستی خرس را بسازند و با خود همراه کنند. ساخت کاردستی خرس، باعث می شود کودکان برای خود دوستی داشته باشند. داشتن دوست دردوران کودکی برای آنها بسیار مفید است. اینکه یک دوست خیالی یا عروسکی برای خود داشته باشند و با او صحبت کنند آن ها را از فضای مجازی دور می کند و باعث می شود حال خوبی داشته باشند.

ساخت کاردستی باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک شما می شوند، به خصوص امروزه که اکثر کودکان به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و سرگرمی هایی که در آن تکنولوزی دخیل باشد و حضور در فضای مجازی علاقه ی زیادی دارند، ساخت کاردستی های جذاب و دوست داشتنی و البته آسان مانند کاردستی صندلی، می تواند کودک شما را برای ساعاتی از این فضا ها دور کند.  به دلیل ساده و راحت بودن کاردستی صندلی کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای ساخت کاردستی صندلی اقدام کند و در این راه از فواید ساخت کاردستی برای جسم و روح خود بهره مند شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کشیدن نقاشی کودکانه تاثیرات متعددی روی ذهن بچه ها دارد. بعضی از کودکان برای آموزش و یادگیری نقاشی ها علاقمند به دیدن فیلم های آموزشی هستند و برای بعضی دیگر از آن ها دیدن عکس نقاشی به عنوان الگو کفایت می کند و دوست دارند مراحل کشدن نقاشی کودکانه را خودشان در ذهنشان ترسیم کنند و به نقاشی کشیدن مشغول شوند.

بعضی از تاثیرات نقاشی کودکانه را باهم بررسی می کنیم:

بالارفتن تمرکز کودکان با کشیدن نقاشی کودکانه: نقاشی کودکانه برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و بالا رفتن تمرکز ذهنی آن ها در کودکی و به خصوص در بزرگسالی، تاثیرات فوق العاده ای دارد.

ایجاد هماهنگی میان اعضای بدن: نقاشی کودکانه به ایجاد هماهنگی میان دست و ذهن کمک می کند. هم چنین اگر کودکی دچار نارسایی این هماهنگی میان اعضای بدن خود باشد، در تمرینات نقاشی می توانید هر چه زودتر این مشکل را برای او حل کنید. هم چنین هرچه هماهنگی اعضای بدن بیشتر باشد، توانایی حل مسئله نیز بیشتر در کودک شما تقویت می شود.
تاثیر بسیار زیاد نقاشی کودکانه در اعتماد به نفس کودکان: عکس العمل های بزرگسالان به نقاشی کودکان تاثیر بسیار زیادی در ساختار اعتماد به نفس کودکان دارد. لدا بهتر است سعی کنید با انرژی های مثبت، به افزایش اعتماد به نفس فرزند خود کمک کنید.

تقویت تخیل در کودکان: نقاشی های کودکانه قوه تخیل کودکان را تقویت می کنند؛ کودکان با کشیدن تخیلات و تصورات خود روی کاغذ یا بوم، به بزرگترها کمک می کنند تا از ذهن آن ها با خبر شوند و آن ها را در مسیر رشد کمک کنند. به عنوان مثال کشیدن نقاشی خانواده همراه با اعضای بیشتر به ما کمک می کند تا بفهمیم کودک به داشتن خواهر یا برادری در کنار خودش علاقمند است. پس بهتر است بعد از هر نقاشی کودکانه از او بپرسید که هدف و قصد او از کشیدن نقاشی چه بوده تا از ذهنیات او بهتر و بیشتر آگاه شوید.

دیدن ویدیوهای آموزشی نقاشی های کودکانه، هم کودکان را به کشیدن نقاشی های متفاوت تشویق می کند و هم ایده های جدیدی را به ذهن کودکان برای کشیدن نقاشی اضافه می کند. ویدیوهای آموزش نقاشی توت فرنگی، آموزش نقاشی اسب یا حیوانات دیگر، و یا عکس و پوستر های نقاشی های متعدد، ایده های بسیار خوبی را به ذهن کودکان اضافه می کند و باعث دلچسب شدن اوقات فراغت آنان می شود.

برای دیدن ویدیوهای جذاب آموزش نقاشی کودکانه و ایده های جدید برای نقاشی کودکان می توانید به وبسایت کودکانه وولک به نشانی http://www.voolak.com مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان با کشیدن نقاشی کودکانه، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند . کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند.

آموزش نقاشی بستنی احتمالا یکی از طرح های جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما خواهد بود زیرا تقریبا تمامی کودکان از همان سنین بسیار کم به بستنی علاقمند هستند. یکی از راه جذب کودکتان برای تمایل بیشتر به کشیدن نقاشی این است که طرح های جذابی را برای اون انتخاب کنید و نقاشی بستنی یکی از آن طرح های جذاب برای فرزند شما است. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی را برای کودک شما دارد. فرزند شما هنگام شروع ترسیم نقاشی بستنی باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و در این راه نکات بسیار زیادی را خواهد آموخت. یکی از مهم ترین فوایدی که کشیدن نقاشی بستنی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی فرزند شما دارد ای است که اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری را در کودک شما افزایش می دهد. به این صورت که به عنوان مثال هنگامی که فرزند شما نقاشی بستنی را به اتمام می رساند، با تمام کردن فعالیتی توسط خودش اعتماد به نفس در فرزند شما افزایش می یابد. سایت های بسیار زیادی در فضای مجازی با موضوع و محتوای کودک وجود دارند که با مراجعه به آن ها مانند voolak می توانید طرح های بسیار زیاد آموزش نقاشی کودکانه را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تصاویر ارسالی از دوربین , بسته به کیفیت دوربین دارای حجم متفاوتی از لحاظ بسته‌های اطلاعاتی است . دستگاه‌های DVR وظیفه دارند که اطلاعات ارسالی از دوربین را فشرده کرده و با فرمت‌های استاندارد در حافظه جانبی دستگاه ضبط داهوا بایگانی نمایند. داهوا ذخیره ساز امکان پشتیبانی از حافظه‌های سخت افزاری مختلف با ظرفیت‌های متفاوت را برای سیستم‌ها پیش‌بینی کرده‌ است. بعنوان مثال دستگاه 5216 داهوا طبق مشخصات سازنده از دو عدد هارد اینترنال 6 ترابایتی مجموعا 12 ترابایت پشتیبانی می‌کند. مهمترین توانایی دستگاه‌های رکوردر دوربین مداربسته جهت ذخیره‌سازی و بایگانی تصاویر, فشرده سازی تصاویر دوربین مداربسته است. فشرده سازی بیشتر و بهتر باعث صرفه جویی بسیاری در فضای ذخیره‌سازی ( تعداد هارد کمتر و مدت ضبط بیشتر ) دارد. هم‌اکنون دستگاه‌های ذخیره ساز با فرمت‌های استاندارد H.264 , H.264 Plus و H.265 تصاویر دریافتی از دوربین‌های مداربسته را فشرده سازی می‌کنند.

داهوا XVR-1A04

داهوا XVR-1A04 از سری اقتصادی کوپر در اواخر سال 2018 تولید و وارد کشور شده، از ویژگی های مهم داهوا XVR-1A04پنج وجهی بودن، تکنولوژی فشرده سازی تصویر H.264 و قابلیت افزودن یک دوربین IP تا 2 مگاپیکسل با محدودیت پهنای باند 20 مگابایت بر ثانیه می باشد.

داهوا XVR-1A08

دستگاه دی وی ار داهوا مدل XVR1A08 از پرفروش ترین محصولات سری توربو اچ دی کمپانی داهوا میباشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. داهوا XVR-1A08 دارای ۸ پورت ورودی تصویر (BNC) و ۱ عدد ورودی و ۱ عدد خروجی صدا (AV) دو عدد پورت USB  – خروجی تصویر HDMI و VGA فول اچ دی نیز میباشد . ولتاژ ورودی این دستگاه بین ۱۰ تا ۱۴ ولت و جریان مصرفی برابر با ۲ امپر از نوع جریان ثابت DCو مصرف برقی برابر با ۶ وات رانیز دارد . نحوه اتصال دوربین مداربسته به این دستگاه از طریق کابل کواکسیال یا ترکیبی به متراژ حداکثر ۵۰۰ متر و از طریق سوکت BNC نیز میباشد .

 



:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

دوربین داهوا 1200EMP-A

اگه قصد خرید دوربین مداربسته با تکنولوژی HDCVI  برای خانه و محل کار خودتون ( شرکت ، کارخونه ، کارگاه و … ) یا هر مکان عمومی دیگه ای مثل پارکینگ ، بیمارستان ، کتابخونه یا ارگان ها و نهاد های نظامی مثل پادگان ها و انبار ها دارید، دوربین داهوا 1200EMP-A  مناسب ترین انتخاب برای شماست .

دوربین داهوا ۱۲۰۰EMP-A دارای قابلیت های زیادی است :

۱- دوربین داهوا ۱۲۰۰EMP-A ، دارای تکنولوژی HDCVI  هست.

۲- این دوربین لنز ثابت با رزولوشن ۲ مگاپیکسلی داره.

۳- جنس بدنه اون فلزی هست.

۴- این دوربین دارای قابلیت HLC و BLC هست.

۵- دارای درجه حفاظت IP67 هست.

دوربین داهوا HFW1500TP

دوربین داهواHFW1500TP  یک دوربین 5 مگاپیکسلی با برد دید در شب 30 متر می باشد.دوربین بالت 1500TP یکی از پرفروش ترین دوربین های 5 مگ داهوا می باشد که به دلیل وضوح بالای تصویر و همچنین استحکام خوب بدنه فلزی آن، بیشتر برای محیط های Out Door بیرونی استفاده می شود. اگر به دنبال یک دوربین با کیفیت بالای هستید دوربین مداربسته 1500TP برند Dahua یکی از گزینه های انتخاب شماست. لازم به ذکر است در صورتی که دوربین ۱۵۰۰TP را انتخاب کنید باید حتما دستگاه XVR شما قابلیت نمایش و ضبط دوربین های 5 مگاپیکسل را داشته باشد.

دوربین داهوا HFW1500THP-I8

نظارت تصویری با کیفیت فراتر از Full HD را با همان زیرساخت کابلی کواکسیال تجربه کنید. دوربین داهوا HFW1500THP – I8 از یک سنسور 1/2.7 اینچی از نوع CMOS بهره می برد که می تواند تصاویر باکیفیتِ عالی را به راحتی فراهم کند. از دوربین مدار بسته HFW1500THP-I8 می توان در پروژه های متوسط و بزرگ، که قابلیت اعتماد و انعطاف بسیار مورد نظر می باشد، استفاده کرد. اگر شما هم مانند ما اهل گشت و گذار در محصولات امنیتی و نظارتی باشید، به راحتی خواهید فهمید که دوربین HFW1500THP – I8 دارای مادون قرمز با برد 80 متر می باشد که در نوع خود کم نظیر است و می توانیم با خیال راحت برای مکان های تاریکی که در دل شب بدون ذره ای نور، نیاز به مراقبت دارند را محافظت کنیم.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()